varldenframforminafotter

Alla inlägg under december 2013

Av Anna Lund - 12 december 2013 07:52

Jag måste seriöst ha världens sämsta immunförsvar! Imorse vaknade jag upp helt täppt och ont i halsen, tur att jag är ledig idag men ska till Um nu och kl 15 ska jag till tandläkaren och hade tänkt träna och handla julklappar men jag åker nog hem.och vilar då jag ska bort imorgon och va barnvakt på lördag hörs senare

Av Anna Lund - 10 december 2013 15:27

Sitter på tåget hem och läser om min nya dröm hundras. Dagen har varken vart mer eller mindre men nu vill jag komma hem, sen ska pappa, farfar och jag handla :) känns bra att komma tillbaka till den välbekanta rutinen i alla fall. Snart är jag framme i Bålsta där jag ska byta tåg så måste gå nu

Av Anna Lund - 8 december 2013 15:55

Igår va jag med Sara och Hanna.hela dagen och hade min krogen debut, men jag antar att man måste ha druckit lite för att det ska vara roligare. Det va kul men det va mest äldre där. Kom hem typ 02:30

Idag har jag bara suttit i tv-rummet och kollat på One tree hill med Viktor och hundarna :) ska snart följa med honom till Plåthallen och kolla på mitt lag. Även om jag har slutat betyder det inte att jag kan hålla mig borta

Av Anna Lund - 6 december 2013 17:49

Haha att komma hem går ju inte...

Inatt hade det snöat ungefär 3dm och skotta stog på schemat plus att vi va två man korta på jobbet idag. Så jag och Cilla kände oss väldigt hemska när vi behövde gå vid lunch, för att komma hem och att komma hem verkar ju mer eller mindre omöjligt sitter i alla fall äntligen på ett tåg men har missat vårt anknytningståg så Aa vi får väl se och jag får inte tag på Apl ansvarige heller som ska lösa våra resor och inte heller sj's kundservice för dom stängde kl 15 -.-

Hoppas er dag är bättre. Moses får bli dagens bild

Av Anna Lund - 5 december 2013 19:25

Idag va jag tillbaka på jobbet och imorgon är sista dagen innan jag får komma hem. Och förstå mig här det har varit askul att praktisera men just nu vill jag hem till min egna säng, min familj, och bara hem. Lämnade min älskling på stationen på lunchen och powerwalkade upp till jobbet igen med tårar i ögonen och favorit musik i öronen som bara uppslukar en. Jobbade lite till och vid 15:00 började det ös snöa

Så jag och Cilla gjorde snö änglar.

Efter vi slutat åt vi mat och har packat typ och jag har väl typ panik då jag inte kommer få plats med mina saker aja nu kollar jag på OTH. Tjingeling

Av Anna Lund - 3 december 2013 11:49

Hej världen jag är sjuk igen, va hemma igår också och inatt har jag haft en hemsk natt med feber, kallsvettningar illamående och ja bara usch. Har ingen aning om varför jag blev sjuk igen :( matförgiftning? Bakterier? Virus? Järnbrist? Näringsbrist? I dont know :/

Nu är det dessutom sista veckan här på praktiken så nu vill jag ju absolut inte missa mer :( usch!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards