varldenframforminafotter

Alla inlägg under november 2013

Av Anna Lund - 29 november 2013 11:53

Förlåt att jag inte skrivit så mycket men det första jag gjort när jag kommit hem varje kväll är att somna sen har jag vaknat men Asså Aa jag är trött helt enkelt :/ idag är det ju fredag vilket är asskönt!! Men det har vart en bra vecka :) igår hade jag och Cilla rov vilket va jättekul! I onsdags kollade jag och älsklingen på Braveheart "they can take our lives but they can never take our freedom!" åh så jävla bra! Och igår fortsatte vi på liknande tema och kollade på Django unchained den va också asbra! Och nu sitter jag på lunch så tjingeling!

Av Anna Lund - 27 november 2013 11:55

Hej idag är det ganska fint typ +5 grader :) jag och Cilla hade fåglar idag och efter tio har vi skrubbat bort fågelskit från väggar och golv i bivråkarnas innehägn inte jätte kul men det måste göras. Nu äter vi lunch, fattiga riddare med hallon sylt och grädde mums!! Snart ut igen dock.

Always smile at your Dreams

Av Anna Lund - 25 november 2013 18:15

Hej hej förlåt att jag inte uppdaterat i helgen, men i fredags så hämtade jag min älskling som åkt hela vägen hit för att vara med mig :) så på fredagen åt vi pizza och på lördagen åkte vi till ljusdal och på söndagen mös vi bara :D. Idag måndag så va cilla sjuk

Av Anna Lund - 21 november 2013 19:58

Hej hej! Idag va jag tillbaka på jobbet askul! Jag och Cilla har jobbat ihop hela dagen och på kvällen åkte vi med Per till ljusdal och typ handla på Coop och dollarstore och unnade oss sibylla :)

Imorse :)

Min fina grankoja åt gloria, rödräven

Cilla på sibylla

Av Anna Lund - 19 november 2013 19:21

Hej jag är fortfarande sjuk och är inne på tredje säsongen av OTH och well jag älskar den här serien men deras liv är trassliga så det är ju tur att dom inte finns på riktigt men det är en bra serie

Av Anna Lund - 18 november 2013 13:45

Idag är inte en bra dag, jag blir bara sämre och ledsen. Jag saknar min pojkvän och just nu vill jag verkligen vara med honom. Snälla gör mig frisk. Jag vill kunna gå till jobbet

Av Anna Lund - 17 november 2013 16:14

Hej igen jag tänkte tipsa er om en app jag använder den heter Sleepbot och den spelar in ljud och rörelser när man sover. Vilket jag tycker är jätteintressant då från och till drömmer jag mycket mardrömmar, och jag har alltid rört mig i sömnen och pratar i sömnen ibland så jag vill gärna veta vad som händer när jag sover. Så den tipsar jag er om på riktigt den är lite knepig först men jag tycker den funkar bra. Så här sov jag inatt

Av Anna Lund - 17 november 2013 11:56

Igår mådde jag lite bättre men idag har jag feber igen... Fast jag mår inte illa idag i alla fall. Ligger i soffan och kollar på One tree hill och har sjukt ont i huvudet Blööö. Aja hörs sen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards